Объявление

Свернуть
Пока нет объявлений.

Wieczór, który zmienił moje myślenie o szczęściu

Свернуть
X
  • Фильтр
  • Время
  • Показать
Очистить всё
новые сообщения

• Wieczór, który zmienił moje myślenie o szczęściu

Mam na imię Marek, trzydzieści siedem lat, pracuję jako logistyk w średniej firmie. Gdybym miał opisać siebie jednym słowem, powiedziałbym: pragmatyk. Zawsze kalkulowałem, planowałem, ważyłem ryzyko. Nawet zakłady bukmacherskie omijałem szerokim łukiem, bo uważałem, że to matematycznie skazane na porażkę. A jednak los potrafi zaskoczyć nawet najbardziej zamkniętych na przypadek ludzi. I właśnie o tym chcę opowiedzieć.

Wszystko zaczęło się dwa miesiące temu, w środę. Pamiętam, że miałem wyjątkowo parszywy dzień w pracy. Klient zmienił zamówienie na godzinę przed wysyłką, jeden z kierowców utknął w korku na A4, a szef zachowywał się, jakby cała logistyka świata spoczywała na jego barkach, a nie na moich. Wróciłem do domu późnym wieczorem, zamówiłem pizzę i włączyłem telewizor. I wtedy zobaczyłem reklamę, która podsunęła mi pewien pomysł. Nie chodziło o to, że obiecywała góry złota, tylko o to, że w pewnym momencie pojawiła się tam informacja o internetowym kasynie. Sam nie wiem, czemu akurat tamtego wieczoru postanowiłem spróbować. Może to była zwykła ludzka potrzeba oderwania się od rzeczywistości, a może po prostu skończyła mi się cierpliwość do szarej codzienności.